Spotkania integracyjne, imprezy firmowe, szkolenia, eventy i konferencje – jako organizator chcesz, by wszystko było dopięte na ostatni guzik i wypadło profesjonalnie.
Kluczowe jest więc wybranie odpowiedniego miejsca.W Hotelu Trofana organizujemy wszelkiego rodzaju wydarzenia biznesowe i czuwamy nad ich sprawnym przebiegiem.
Oferujemy przestronną i komfortową salę konferencyjną mieszczącą od 150 osób przy okrągłych stołach bankietowych do nawet 220 osób w wersji kinowej. Istnieje również możliwość podzielenia sali na dwie autonomiczne części. Sala jest w pełni wyposażona we wszystkie niezbędne sprzęty, takie jak rzutniki czy mikrofony, a także klimatyzację i nielimitowany dostęp do wi-fi.
Proponujemy 4 różnorodne pakiety konferencyjne w zależności od indywidualnych potrzeb
– również z opcją cateringu.
Pakiet „Startowy”
Wynajem sali konferencyjnej z wyposażeniem
Pakiet „Ekonomiczny”
Wynajem sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem na 3 do 6 godzin. Nocleg w pokojach 2- i 3-osobowych ze śniadaniem w formie bufetu, obiad oraz serwis konferencyjny.
Pakiet „Na dobry początek”
Wynajem sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem na 3 do 5 godzin. Obiad serwowany.
Pakiet „Luksusowy”
Wynajem sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem na 8 godzin. Nocleg w pokojach 1- i 2-osobowych, śniadanie, lunch i kolacja w formie bufetu oraz serwis konferencyjny.
Cena ustalana jest na podstawie liczby uczestników.
W celu rezerwacji przestrzeni konferencyjnej prosimy o kontakt pod adresem